maanantai 28. tammikuuta 2013

I won't give up

Päätin tehdä uuden blogin, koska toi vanha päätti, että se ei suostu toimiin enään kunnolla. Mulla nyt vaan ei ole paljon mitään kirjoteltavaa, kun ei mun elämässä tällä hetkellä oikein tapahdu mitään. Tai no tapahtuu paljonkin, mutta sitä taas en tiedä haluaako tuo yks nyt että siitä näin julkisesti puhuisin.
No olin tossa kuitenkin äitellä viime tai toissa viikolla, kun isä oli sairaalassa. Totesin vaan, että mitäs mä täälläkään teen, kun voin pitää äitille seuraa. Asustan tosiaan tällä hetkellä yksin Viljandin keskustassa, elikkäs keskellä Viroo. Tästä on porukoille tollaset 20km matkaa. Kyllä tää yksin asuminen on ihan mukavaa, mutta kyllä aika käy pitkäks, kun ei mulla ole täällä kavereita, enkä kyllä välttämättä haluiskaan. Pääsen kuitenkin kesän alussa takas Suomeen, niin ei mua nyt paljoa haittaa olla muutamaa kuukautta vielä yksin, kun aika menee kuitenkin kauheen nopeesti.

Sitten iskee taas nää koulutusongelmat. Mulla ei ole hajuakaan mihin kouluihin mä hakisin. Haluisin koskin lukioon, mutta mulla ei ole mitään mahiksia selvitä lukiossa, joten en edes yritä. Koskin amitsuun mä kyllä haen, mutten tiedä vielä mille alalle. Haen varmaan Tampereelle ainakin pariin kouluun, toisen taidealalle ja toisen sitten jotakin muuta. Kovasti mua on nyt alkanu kiinnostaa tollanen toimittajan tai kustantajan työ. Se vois olla mulle aika mieluisaa työtä. Sitten mä edelleen haaveilen siitä näyttelijän urasta, mutta Suomessa siitä ei tulis yhtään mitään, jonka vuoks mä haluisin muuttaa joko Englantiin tai Amerikkaan, mutta unelmoinniks jää varmaan sekin. Nyt on alkanut oikein kunnolla nyppiin, kun en yläasteella panostanu tarpeeks ja numerot jäi todella huonoiks. Kun voisin edes 9-luokan uusia, niin se riittäis, mutta kun ei niin ei.

Tää välivuosi on ollu mulla lähinnä yhtä helvettiä. Ensin muutettiin tänne keskelle Viroo, sitten jouduin tyhmään taidekouluun, missä mua ahdistaa käydä ja sitten vielä kaipaan vähän liikaakin Suomeen ja nyt vielä nää kouluongelmat tosiaan. Huoh. Mä en tiedä miks mun vanhemmat ei edes anna mun lopettaa tota taidekoulua, kun mä en tykkää käydä sielä, enkä hyödy sielä käymisestä mitenkään. En ole kyllä käynykkään sielä hetkeen ja ajattelin tän päivän puolella sanoo asiasta porukoille, tai no lähinnä, että aion tosissani lopettaa sen koulun, koska mua ei huvita käydä sielä.

Mun pitäis tänään myös kerjätä porukoilta seppälästä yksiä korkokenkiä, koska ne on aika luttanat ja mä haluisin ne kovasti. Mitä mä olen tässä niitä himoinnut tälläset kaks viikkoo, että kyllä mä ne kovasti haluaisin ja kun ne on kuitenkin 'vaan' 15€. En vaan tosin itse viittis käyttää noita mun kuukausirahoja, kun ne menee kuitenkin kaikki ruokaan. Mitä mä nyt eilen ostin kolmet sukkahousut 3,95€ ja vähän muuta Seppälästä, mutta se saa luvan riittää tälle kuulle (omista rahoista tietenkin).
Päätin myös, että alan vähentään herkkujen syöntiä, kun saan ton kakun syötyä loppuun ja alan tekeen joka päivä vähintään 50-100 vatsalihasta, että saisin kuntooni vähän nostettua ja tätä turhaa rasvaa kulutettua. Tätä rasvaa on meinaan kertynyt aika paljon täällä asumisen aikana ja haluisin kesällä kyllä ihan kulkee shortseissa ja uida. Ja onhan se mukavempaa kun on paremmassa kunnossa ja jaksaa liikkua. Sitten päätin myös, että alan syömäänkin terveellisemmin; mm. enemmän salaattia. Ja mun pitäis Suomeen menoo varten alkaa kerään rahaa, joten mä suunnittelin, että mä laittaisin joka kuukausi säästöön vähintään 10€, niin sitten mulla olis Suomessa rahaa mm. yksiin 'treffeihin'. (;

Mulla olis tavotteissa myös kasvattaa pitkät hiukset (moneskohan kerta) ja haluisin sitten myös värjätä ne punaseks, mutta saa nyt nähdä kuinka edes se kasvattaminen onnistuu. Tällä kertaa mun on pakko yrittää, koska koitan nyt ruveta vähän naisellisemmaks. Muutenkin pidennysteni myötä tajusin, että mulle sopii ehkä kuitenkin paremmin nuo pitkät hiukset. Pitkät punaset hiukset olis mun unelma, en tosin tiedä, että sopisko ne mulle. Jos ei punasia, niin sitten perus ruskeat, mutta pitkät kuitenkin. Haluisin vaan letittää niitä ja oivoivoi pitkillä hiuksilla voi tehdä niin paljon enemmän ku lyhyillä. :3

Mutta, nyt mä pakenen katselemaan vielä hetkeks youtubevideoita, ja sitten mietin, että viitsinkö enään mennä nukkumaan vai en.
Kiitos lukemisesta! :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti